تصاویر و متن های جالب عاشقانه

تصاویر و متن های جالب عاشقانه

عکس عاشقانه,متن عاشقانه,عکس های عاشقانه 2016

عکس عاشقانه

 ﺁﺩﻡ ﮐﻪ “ﻏــﻤﮕﯿﻦ” ﻣﯽ ﺷــــﻮﺩ

ﺧــــــﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺟــــﺪﺍ ﻣﯽ ﮐــــﻨﺪ ﺍﺯ ﺟــــﻤﻊ
ﮐﻪ ﻣــــﺒﺎﺩﺍ ﺁﺳﯿــــــﺒﯽ ﺑﻪ ﺧﻮﺷـــــﯽ ﻫﺎﯼ ﺩﯾـــﮕﺮﺍﻥ ﺑﺰﻧﺪ
ﻣﻮﺭﺩ” ﻓﺮﺍﻣــــﻮﺷﯽ” ﻗﺮﺍﺭ ﻣـــﯽ ﮔـــﯿﺮﺩ
ﺗﻨﻬﺎﺗــــﺮ ﻭ ﺗــــﻨﻬﺎﺗﺮ ﻣﯽ ﺷـــﻮﺩ
ﺁﻧﭽــــﻨﺎﻥ ﺩﺭ” ﺗﻨــــــﻬﺎﯾﯽ” ﺧﻮﺩ ﻏــــﺮﻕ ﻣﯽ ﺷــــﻮﺩ
ﮐﻪ ﺩﯾﮕـــــﺮ ﺑﺎ ﻫﯿــــﭻ ﺗﻠﻨــــﮕﺮﯼ ﺑﺮ ﻧﻤــــﯽ ﺧــــﯿﺰﺩ
ﻭ ﺍﯾـــﻦ ﺁﻏــــﺎﺯ ﺗﻠﺦ ﯾﮏ” ﭘﺎﯾــــﺎﻥ” ﺍﺳــﺖ

عکس عاشقانه,متن عاشقانه,عکس های عاشقانه 2016

آدم ها لالت می کنند
بعـــد هی می پرسند
چرا حــرف نمی زنی؟
این خنده دارترین نمایشنامه ی دنیاســـت

عکس عاشقانه,متن عاشقانه,عکس های عاشقانه 2016

عاشقانه

جوک و اس ام اس های آخر خنده

جوک و اس ام اس های آخر خنده

پسر 28 ساله،به دختر23ساله ….

بامن ازدواج میکنى؟

دختر برو گمشو عوضی دهنت بو شیر میده

پسر3ساله به دختر23ساله….

بامن ازدواش میکنى؟

دختر: آره قربونت برم الهى!!!

دختر خانوم برو از خدا بترس

جک


به اندازه سلولاى بدنم دوست دارم(تک سلولى)!

شوخى کردم تو نفس منى (مرده)!

◊◊◊◊◊◊◊◊  ◊◊◊◊◊◊◊◊

امروز رفته بودم پشت بوم که آنتن تلویزیونون رو تنظیم کنم، با موبایلم شماره خونه رو گرفتم به مامانم میگم: الو، مامان خوبه؟ مامانم هم میگه : مرسی همه خوبن شما خوبین؟ خانواده خوبن؟

ببخشید بجا نیاوردم.

◊◊◊◊◊◊◊◊  ◊◊◊◊◊◊◊◊

یک باب خانه در نیاوران به مساحت ۴۵۰ مترمفید، سونا استخر جکوزی و پکیج، با دید بسیار عالی… به خدا خوشبختی نمیاره، برو سر خونه زندگی

◊◊◊◊◊◊◊◊  ◊◊◊◊◊◊◊◊

جون من 1 بار ، فقط 1 بار به دختر 20 ساله ای بگید حاج خانوم ، یعنی قیافش دیدنیه

◊◊◊◊◊◊◊◊  ◊◊◊◊◊◊◊◊

دیشب داشتم کتاب میخوندم برق رفت … یه نیم ساعتی زیر نور چراغ قوه گوشیم کتاب رو خوندم تا برق باز بیاد … این نیم ساعتو تا آخر عمرِبچم تو سرش میزنم … میگم ما زیر نور چراغ قوه به بدبختی کتاب میخوندیم … اونوخ شما اینجوری !!!

◊◊◊◊◊◊◊◊  ◊◊◊◊◊◊◊◊

شماهم وقتی میخواید ببینید یکی خوابه و داره نفس میکشه یا نه،

به جای اینکه صداش کنید

نگاه شکمش میکنید ببینید بالا و پایین میشه یا فقط من اینجوریم !؟

◊◊◊◊◊◊◊◊  ◊◊◊◊◊◊◊◊

به سلامتى زمانایى که تو آرایشگاه مردونه فقط مو کوتاه مى کردن

◊◊◊◊◊◊◊◊ ◊◊◊◊◊◊◊◊

سوییچ ماشین برای خانمها فقط برای باز و بسته کردن در خودرو استفاده میشه اما برای آقایون:

خلال دندان

گوش پاک کن

وسیله در زدن

وسیله خاروندن سر ، گردن و … و تمام نقاط بدن

وسیله دفاعی

برای جدا کردن آدامس از ته کفش

برای بیرون آوردن سنگ ریزه و یا پیچ از تایر خودرو

جدا کردن سنگ از رو نون سنگک

قاچ کردن و پوست کندن انواع میوه

نوشتن انواع یادگاری

جابه جا کردن زغال قلیون و …

◊◊◊◊◊◊◊◊  ◊◊◊◊◊◊◊◊

عمرمون تموم شد و نفهمیدیم دختر تو پُر با دختر چاق چه فرقی داره ؟

◊◊◊◊◊◊◊◊  ◊◊◊◊◊◊◊◊

امروز تو خیابون یه دختره رو دیدم اندازه ی یه پسر آرایش کرده بود !

والا خجالتم خوب چیزیه …

◊◊◊◊◊◊◊◊  ◊◊◊◊◊◊◊◊

ﺩﯾﺪﯾﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺏ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﯾﻦ ﯾﺪﻓﻪ ﯾﻪ ﮐِﺶ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﻣﯿﺎﯾﻦ ﭼﻪ ﮐﯿﻔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﻦ ﺑﻌﺪ ﯾﺪﻓﻪ ﻻﻣﺼﺐ ﯾﻪ ﺟﺎ ﺍﺯ ﭘﺎﺗﻮﻥ ﺭﮔﺶ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﻗﯿﺎﻓﻤﻮﻥ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﺜﻞ ﻏﻮﺭﺑﺎﻗﻪ ﺑﺎﻟﺪﺍﺭ ﮐﻪ ﺩﻭﺗﺎ ﺗﯿﺮ ﺗﻮ ﭘﺎﺵ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﻭ ﺩﺍﺭﻩ ﺟﻮﻥ میکنه ؟؟؟

◊◊◊◊◊◊◊◊  ◊◊◊◊◊◊◊◊

شما یادتون نمیاد ما وقتی بچه بودیم اول مهر که کفش نو برام میخریدن سر کلاس انقدر نیگاش میکردم که دیگه چشمام خسته میشد ، تازه اگه روش یه لک میفتاد با آب دهنم تمیزش میکردم …

انقد که من از کفشم لذت میبردم لیونل مسی از کفش طلاییش لذت نمیبره …

جوک

رجزخوانی اوباش مجازی گلستان

رجزخوانی اوباش مجازی گلستان برای اشرار مجازی مازندران

رجزخوانی اوباش مجازی گلستان برای اشرار مجازی مازندران

اخبار داغ

به گزارش میهن گرام به نقل از جام جم آنلاین :ماجرای رجز خوانی اشرار در تلگرام از یک ماه قبل و با انتشار فیلم چند نفر از اشرار مازندران آغاز شد. در این فیلم‌ها شش نفر از اشرار مازندران برای یکدیگر رجز خوانی می‌کردند و یکی از اشرار معروف به «شاه مازندران» نیز با قمه مردی را کتک می‌زد.

پس از انتشار این فیلم‌ها، پلیس مازندران در عملیات‌هایی اشرار را دستگیر و دادستان بابل هم اعلام کرد اتهام شاه مازندران، محاربه است. در حالی که ماجرای رجزخوانی اشرار مازندران پایان یافته بود، ماموران فتای استان گلستان هنگام رصد در فضای مجازی مشاهده کردند که چهار مرد جوان تصاویر و فیلم‌هایی ازخود تهیه کرده و در حال انتشار آن درتلگرام هستند. این افراد که بدنشان پر از خالکوبی بود، قدرت نمایی و شرارت‌های خود را به نمایش گذاشته و به رجزخوانی برای اشرار مازندران پرداخته بودند.

در این مرحله با تشکیل پرونده قضایی، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران اداره امنیت عمومی شهرستان بندر گز و استان گلستان قرار گرفت و افراد شرور تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این که روز‌های پایانی هفته گذشته در مخفیگاه‌هایشان در شهر ستان بندر گز شناسایی و دستگیر شدند. در بازرسی از خانه این چهار شرور انواع سلاح سرد از جمله قمه، چاقو وتبر و نیز گوشی‌های سرقتی مختلف کشف شد .

این چهار شرور با انتقال به اداره پلیس در بازجویی به تهیه فیلم و عکس‌های شرارت وقدرت نمایی‌هایشان و انتشار آن درتلگرام اعتراف کردند.

تحقیقات ازمتهمان نشان می‌داد آنها پس از آن که متوجه انتشار فیلم اراذل و اوباش مازندران در فضای مجازی شده‌اند، اقدام به تهیه فیلم و عکس از شرارت‌های خود وانتشار آن کرده‌اند.

سرهنگ علی‌اکبر جاویدان، جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان در این‌باره گفت: بررسی‌ها نشان داد چهار متهم بازداشت شده از اوباش سابقه‌دار و سارقان زورگیر هستند که بارها دستگیر و زندانی شده و چندی پیش هم پس از آزادی دوباره جرایمشان را از سر گرفته بودند.

اخبار حوادث

خنده یـک داروی رایگان

خنده یک داروی رایگان

محسن وزیری-خبرنگار سلامت نیوز/خنده و شادی داروئی رایگان برای درمان بیماری هاست ،شما می توانید با فقط چند دقیقه خندیدن در روز استرس‌ها را از خود دور کرده و با آرامشی وصف ناپذیر زندگی کنید،خنده حتی در رفتار ما تاثیر دارد برای مثال،پس از خنده ما بیشتر صحبت کرده وتماس چشمی و فیزیکی بیشتری برقرار میکنیم. خنده باعث کاهش فشار خون، افزایش جریان خون در بدن و افزایش اکسیژن رسانی در بدن میگردد و این یعنی بهبود سریعتر زخمها.خندیدن به دلیل ایجاد حالت سرفه وسکسکه در انسان باعث پاک شدن مجاری تنفسی از مخاط اضافی میگردد.مکانیسم خنده و خندیدن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و سلولهای T وB  و گاما اینترفرون را افزایش می دهد.

عکس خنده دار

خنده یک ماساژور رایگان!
خندیدن باعث ماساژ ارگانهای شکمی و بهبود عملکرد آنها و باعث تقویت عضلاتی است که ارگانهای شکمی را در جای خود نگه داشته است که نتیجه آن افزایش و بهبود عمل جذب و هضم غذاهاست.
خنده باعث فعال شدن هر دو نیمکره مغز شده که باعث بهبود عملکرد مغز و افزایش تمرکز و هوش انسان است.
خنده با ایجاد یک فضای امن و مثبت احساسی،باعث شده تا افراد ارتباط نزدیک تری با هم پیدا کنند و از وجود یکدیگر لذت ببرند. خنده عصبانیت را از بین برده باعث ایجاد صمیمت بیشتر می شود.خنده همانند خمیازه واگیردار و مسری است،وقتی کسی می خندد اطرافیان او نمی توانند مقاومت کرده و  نخندند.
داروین و بسیاری از پژوهشگران معتقند؛خنده بر عکس ترشروئی که باعث اندوهگین شدن می شود می تواندحس مثبت و شادی بخشی در انسان ایجاد کند.محققان می گویند موقعی که می خندیم 42 ماهیچه‌ی صورت به تحرک می افتند که خود نوعی ماساژ و ورزش برای پوست صورت بوده و نتیجه آن حفظ شادابی و جوانی پوست است.

خنده باعث ایجاد اعتماد به نفس در انسان شده و به وی کمک می کند تا بامشکلات منطقی تر برخورد کرده و به آسانی و آرامش خیال به حل و فصل آنها بپردازد.

با شندین این حرف و حدیثها آیا باز هم اخم چهرتان را فرا گرفته؟بیائید حالا که می دانیم خنده این نعمت بزرگ برای سلامتیمان تا این حد مفید است با همدیگر بلند بخندیم.

عکس خنده دار

تعبیر خواب دیدن دیوار

تعبیر خواب دیدن دیوار

محمدبن سیرین گوید: دیوار در خواب، حال بیننده خواب است در دنیا. اگر بیند بر دیوار نشسته است و آن دیوار محکم و با قوت است، دلیل کند که حالش در دنیا نیکو و محکم است. اگر بیند که دیوار خراب می کرد و دیوار کهنه است، دلیل که مال یابد. اگر نو بود، دلیل بر غم و مصیبت است. اگر بیند که بر دیوار به پای بود، دلیل که حالش مستقیم و نیکو نباشد. اگر بیند که از دیوار بیفتاد، دلیل است حالش متغیر شود. اگر بیند که از دیوار آویخته است، دلیل بود پراکندگی حال و زوال عیش او را. اگر بیند که دیوار را برداشت، دلیل که مردی ... 

دختر

را به درجه بلند برساند. اگر بیند که دیوار را فرو افکند، دلیل که آن را از معیشت بیفکند، تا هلاکش کند. ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند که دیوار کج را راست کرد یا دیوار خراب را عمارت کرد، دلیل که حال تباه شده او به صلاح باز آید. اگر بیند که دیوار شهر یا دیوار مسجد جامع بیفتاد، دلیل که والی شهر هلاک شود. جابر مغربی گوید: دیوار به خواب دیدن، مردی بزرگوار است به قدری که بزرگ بود. اگر بیند که دیوار کهنه را نیکو کرد و نیک را خراب نمود، دلیل بر غم و اندوه است. حضرت امام جعفر صادق فرماید: اگر بیند به دست خود دیوار بنا کرد، اگر دیوار از گل و خشت است، دلیل است بر مال و دین امانت. اگر دیوار از گچ و آجر بیند، دلیل بر خویشتن بینی و تباهی او کند، اگر آن دیوار از سنگ و آهک بیند، دلیل که به دنیا مغرور و فریفته شود و طالب راه آخرت نباشد.

دختر