عکس های عاشقانه و خنده دار جدید و زیبا

عکس های عاشقانه و خنده دار جدید و زیبا

نوشته های عاشقانه غمگین

عکس عاشقانه

نوشته های عاشقانه غمگین


عکس های عاشقانه جدید و زیبا

عکس خنده دار

عکس های خنده دار جدید و زیبا

عکس های خنده دار 95

عکس خنده دار

عکس کامبیز دیرباز در برنامه دورهمى

عکس کامبیز دیرباز با سوزوکى برنامه دورهمى

عکس کامبیز دیرباز

عکس بازیگران :برای مشاهده عکس کامبیز دیرباز با سوزوکى ١٢٥٠! روى صحنه برنامه دورهمى به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

کامبیز دیرباز با انتشار عکس زیر نوشت :

امشب با سوزوکى ١٢٥٠!  روى صحنه برنامه دورهمى

عکس کامبیز دیرباز با سوزوکى ١٢٥٠! روى صحنه برنامه دورهمى

عکس

مخفی کردن برخی از رازهای زناشویی

مخفی نگه داشتن برخی از رازهای زناشویی

مخفی نگه داشتن برخی از رازهای زناشویی

زناشویی :در زندگی مشترک و زناشویی هر فرد نکات و رازهایی وجود دارد که برخی از آنان را باید از دیگران مخفی کرد و تا زمانی که مجبور نشده اید آنان را به کسی نگویید. البته زمانی که مجبور بودید آنان را با مادر و پددر خود در میان بگذارید.

در زندگی زناشویی هر زوجی رازها و حرف هایی وجود دارد که نباید آن را به دیگران بگویند و فقط باید بین زن و شوهر بماند. این رازها عبارتند از :

نارضایتی از رفتار همسر

شاید وقتی همسر شما طبق میلتان رفتار نمی کند و یا رفتار و کردار خود شما را عصبانی می کند، به درددل کردن با دوستان نیاز پیدا کنید. البته کمی غر زدن یا گلایه اشکالی ندارد، ولی مراقب باشید ذهنیت دوستانتان را نسبت به همسرتان خراب نکنید چرا که این کار تاثیری ماندگار بر ذهن آنها خواهد داشت. مسلما پس از مدتی شما و شوهرتان همه چیز را فراموش می کنید ولی دوستانتان حرف های شما را راجع به او فراموش نخواهند کرد.

میزان در آمد شما یا همسرتان

خوشبختانه یا متاسفانه اکثر زوج ها با زوج های دیگر در رقابت هستند . خانه چه کسی بزرگتر است؟ اتومبیل چه کسی بهتر است؟ اگر میزان درآمد خود یا همسرتان را به دوستان بگویید، ممکن است با قضاوت نادرست آنها روبرو شوید. ممکن است شما را ثروتمندتر از آنچه که هستید ببینند و فکر کنند در زندگی مشکلی ندارید. همین طور ممکن است تنها به این دلیل که درآمد بیشتری دارند خود را بالاتر از شما ببینند و با شما مثل یک زیر دست رفتار کنند (هرچند دوستان واقعی هرگز عمدا چنین رفتاری نشان نمی دهند). با حفظ چنین اسراری تعادل را در دوستی خود برقرار خواهید کرد.

نظر همسرتان نسبت به دوستان شما

اجازه ندهید ازدواج در دوستی هایتان خللی ایجاد کند. اگر همسرتان از یکی از دوستان شما خوشش نمی آید به او یا حتی سایر دوستان نگویید. به خصوص اگر این دوست مرتکب اشتباه یا رفتار بدی نشده باشد. همین طور اگر یک دوست از همسر شما بدگویی کرده یا از او خوشش نمی آید، به همسرتان نگویید.

میزان بدهی های شما و همسرتان

تقریبا همه زوج های جوان مقداری بدهی یا وام دارند، اما زیاد یا کم بودن این بدهی ها گواه ثبات مالی یک زوج است. اگر به دوستانتان بگویید که شما و همسران در سال های گذشته وام ها و بدهی های کمی داشته اید ممکن است حسادت کنند، یا احساس کنند که به آنها فخر می فروشید. همین طور اگر به آنها بگویید که بدهی های زیادی دارید، ممکن است نسبت به شما احساس ترحم کنند ( و البته اگر دوستان خوبی نباشند احساس رضایت). به دوستان فرصتی برای قضاوت کردن راجع به زندگی مشترکتان ندهید.

مشکلاتی که با خانواده همسرتان دارید

بسیاری از زنان و مردان به خصوص در اوایل ازدواج به دلیل عدم شناخت کافی دچار اختلافاتی هر چند جزئی با خانواده همسرشان می شوند. بازگو کردن این اختلافات نزد دوستان اولا ذهنیت آنها را نسبت به خانواده همسر شما تحت تاثیر قرار خواهد داد، ثانیا ممکن است در مواردی حرف هایی که از سر ناراحتی زده اید به گوش خانواده همسرتان برسد و بعد… عواقب چنین چیزی اصلا قابل پیش بینی نیست

آموزش روابط زناشویی

سازماندهی داعش ایرانی

عده ای در حال سازماندهی داعش ایرانی می باشند

عده ای در حال سازماندهی داعش ایرانی می باشند

اخبار داعش :همانطور که میدانی جدا از گروه های تروریستی همچون داعش برخی از کشورها نیز در تلاش برای ضربه زدن به ایران می باشند ولی با با دلاوری مردان و زنان ایرانی نه تنها این گروه های تروریستی و برخی از کشوهای عربی بلکه ارباب های آنان نیز جرات و توان نزدیکی به ایران را ندارند.

به گزارش میهن گرام و به نقل از جام نیوز :”عبدالله شهبازی” مورخ و صاحب‌نظر سیاسی، تحلیل خود از همایش گروهک نفاق در فرانسه را اینگونه به رشته تحریر کشید:

««مسئله مرگ یا زنده بودن مسعود رجوی اهمیتی ندارد، گرچه بنظرم سخنان ترکی الفیصل کاملاً معنا داشت و اعلام می‌کرد که رهبری فرقه رجوی با مریم رجوی است، بدون واسطه و نیابت.

این شروع دور جدیدی است از پروژه “داعشیزه کردن ایران”؛ تلاشی که مدت‌هاست شروع شده ولی به جایی نرسیده.

در داخل هم شبکه‌های نفوذی همین کانون‌ها مدت‌هاست کلید می‌زنند شاید به آشوبی داخلی بینجامد ولی جواب نداده. بارها نوشته‌ام:‌ مثل این است که فندک دست گرفته‌اند و مرتب جرقه می‌زنند تا شاید جایی در ایران مشتعل شود و نمی‌شود.

داعش از آسمان نازل نشد. ریشه در پیشینه فرهنگی و تاریخی سلفی‌گری در عراق و سوریه هم نداشت.

اسنادی که “اشپیگل” منتشر کرد خیلی روشن کرد ماجرا را؛ بازسازی شبکه‌هایی از عوامل اطلاعاتی و نظامی حزب بعث صدامی بود که از زندان‌های آمریکایی بوکا و ابوغریب شروع شد. حتماً کار افسران سیا و ام.آی.سیکس بوده در زندان و کار کرده‌اند روی زندانی‌ها و نتیجه‌اش شده امثال ابوبکر بغدادی.

«داعش ایرانی» را هم از خارج وارد نمی‌کنند؛ همین معاندین ضد جمهوری اسلامی را سازمان‌دهی می‌کنند.

تأکید می‌کنم که اگر فضای مناسب ایجاد بشود، یعنی امنیت نظام مختل شود، در همین تهران داعش شروع خواهد کرد.

کافی است هر بچه معاند عنودی، از جمله و بویژه از کالت‌هایی که می‌شناسیم مثل بهائیت، یک روپوش سیاه بر سر بیندازد و یک پرچم داعش در دست بگیرد.

مگر در سوریه و عراق غیر از این است؟

یک نکته هم باید مورد توجه قرار گیرد: ضرورت تمرکز و اقتدار رهبری فرقه رجویه در دوره جدید، یعنی مأموریتی که آل‌سعود و نئوکان‌ها برایش تعیین کرده‌اند.

حتی فرقه‌ای با تمرکز و سابقه بهائیت بارها با مدعیان رهبری مواجه و منشعب شد پس از مرگ عباس افندی و بعد شوقی افندی.

شاید این نیاز بوده که کانون‌های قدرت حامی فرقه رجویه توافق خود بر رهبری مریم رجوی را مورد تأکید قرار دهند. کف و سوت حاضران هم به همین معناست؛ یعنی حمایت از رهبری مریم رجوی در دوره جدید.»»

داعش

اعدام علنی مردان عراقی توسط داعش

ادامه جنایات داعش با اعدام علنی مردان عراقی

ادامه جنایات داعش با اعدام علنی مردان عراقی

به گزارش میهن گرام :داعش به جنایت های خود در عراق ادامه می دهد.

جنایات داعش

این گروه تروریستی در آخرین اقدام جنایتکارانه خود، چهار مرد را در منطقه “الحویجه” در جنوب استان کرکوک اعدام کرد.

گروه تروریستی داعش این اعدام را در ملاء عام و با حضور جمعی از مردم منطقه انجام داد.

داعش اتهام این مردان را همکاری با نیروهای امنیتی عراق و تلاش برای خارج کردن مردم از منطقه اعلام کرده است.

گروه تروریستی پس از تحمل شکست های متعدد در عراق، به اعدام های خود در مناطق اشغالی این کشور سرعت بخشیده است.

داعش از بیش دو سال پیش تاکنون مناطقی در حومه جنوبی و غربی استان کرکوک در شمال عراق را در اشغال خود دارد.

داعش